Afgelopen maandag is onze jubileumweek fantastisch van start gegaan met een schoolreisje voor alle leerlingen naar Duinrell!
De leerlingen hebben er samen met alle leerkrachten en hulpouders een geweldige dag van gemaakt!

Dinsdag hebben we met alle leerlingen, leerkrachten en ouders van onze school onze jubileumweek feestelijk geopend! Met elkaar hebben we gedanst en gezongen op een door leerlingen zelfgeschreven lied over onze school.

Daarna heeft juf Wendy alle leerlingen getrakteerd op een gebakje met ons speciale jubileum logo!
In de klassen werd een echt Waterland Kahoot of Waterland bingo gespeeld met vragen over onze school.
Dinsdagmiddag zijn alle leerlingen aan de slag gegaan met creatieve workshops. De leerlingen konden zelf kiezen uit verschillende workshops. Er zijn prachtige bloempotten geschilderd, sleutelhangers gemaakt, fotolijstjes van mozaïek en ook verf gooien stond op het programma. Het was een geslaagde, creatieve middag!