Via de videopost hebben we jullie laten weten dat wij op dit moment met de hele school leesbeleving onder de aandacht willen brengen.

Bij het thema leesbeleving hoort natuurlijk onze prachtige mediatheek.
Deze is door alle leerkrachten weer helemaal opgeruimd en ziet er weer prachtig uit.
Ook hebben wij ervoor gezorgd dat de leerlingen nog beter weten in welke kast ze de juiste boeken kunnen vinden.

We hebben bij Silvester boekhandel uit Zoetermeer nieuwe boeken aangeschaft zoals “de Gorgels” en “Spekkie en Sproet”.
Silvester boekhandel uit Zoetermeer heeft er ook voor gezorgd dat we mooie boekenposters in de mediatheek hebben hangen, bedankt!

Op deze manier hopen we onze leerlingen straks nog meer te kunnen inspireren tot het lezen van boeken.

Wanneer de scholen weer open gaan willen de leerlingen graag boeken lenen. Een aantal enthousiaste ouders zorgen ervoor dat dit goed verloopt. Wij zijn nog op zoek naar ouders die ook zouden willen helpen in de mediatheek. Je kunt dit doorgeven aan de leerkracht van je zoon of dochter. Alvast bedankt!